02 mars 2017

Läst i februari & mars TBR

I februari läste jag fem böcker, böckerna jag läste var:
  • Dublinesque av Enrique Vila-Mata
  • Kraften av Siri Pettersen
  • Under det rosa täcket av Nina Björk
  • Red queen av Victoria Aveyard
  • Visning pågår av Sofie Sarenbrandt
Bästa boken: Red queen och Kraften får dela på den tror jag.
Sämsta boken: Dublinesque, den var verkligen inte dålig bara sämre än de andra jag läste.

I mars planerar jag att läsa dessa böcker:
  • A dance with dragons av George R. R. Martin (läsa klart)
  • Gustav Fröding av Staffan Bergsten (läsa klart)
  • Tänka, snabbt och långsamt av Daniel Kahneman (läsa klart)
  • Fly sol, fly av Jo Salmson
  • The mirror crack'd from side to side av Agatha Christie
  • A guilty thing surprised av Ruth Rendell
  • Half lost av Sally Green
  • Nattsländan av Katerina Janouch
  • On the fence av Kasie West
  • Speak av Laurie Halse Anderson
  • The beautiful Cassandra av Jane Austen
  • The wedding av Nicholas Sparks
  • Vår i folkare av Carl Larsson i By


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar