01 februari 2017

Läst i januari & februari TBR 2017

Jag läste förvånansvärt många böcker i januari, men det beror mest på att jag skaffade Bookbeat och lyssnade på massa ljudböcker.

Böckerna jag läste/lyssnade på var:
  • Infinite jest av David Foster Wallace
  • When mountains move av Julie Cantrel
  • Mumin och tillvarons gåta av Jukka Laajarinne
  • Ett enkelt hjärta av Gustave Flaubert
  • Till rum nitton av Doris Lessing
  • Dödsstigen av Sara Blaedel
  • The high mountains of Portugal av Yann Martel
  • See me av Nicholas Sparks
  • I solstromens spår av James Dashner
  • Liknelseboken av Per Olov Enquist
Totalt blev det alltså 10 böcker.

Jag läste inte alla böcker jag planerade att läsa, men det beror på att jag lyssnade så mycket på ljudböcker.

I februari planerar jag att läsa dessa böcker:
  • Dublinesque av Enrique Vila-Matas
  • Tänka, snabbt och långsamt av Daniel Kahneman
  • Kraften av Siri Pettersen
  • On the fence av Kasie West
  • The wedding av Nicholas Sparks
  • Gustaf Fröding av Staffan Bergsten
  • Visning pågår av Sofie Sarenbrandt
  • Under det rosa täcket av Nina Björk
  • Spegeln sprack från kant till kant av Agatha Christie
  • Red queen av Victoria Aveyard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar